Bestelinformatie

Bezorgkosten

Bestelinformatie en extra kosten

De minimale bestelhoeveelheid voor diepvriestransport is €45. Dit totaalbedrag kan wel een combinatie van droge- en diepvriesproducten zijn.

Voor diepvriestransport geldt dat u een vast bedrag betaald tot 30 kilo. Daarboven berekenen wij €2,95 per 15 kilo omdat wij de bestelling dan in meerdere dozen moeten verpakken. Na de grens van de gratis verzending betaal je deze extra kosten uiteraard niet meer.

Paardenvoer is uitgesloten van de gratis verzending, maar bij het afhalen ontvangt u van ons altijd een smakelijk of handig presentje.

Op de Wadden-eilanden worden helaas geen diepvriesproducten geleverd.

Extra informatie over uw bezorging

Ekowolf levert uw (diepvries)bestelling gewoon aan huis in heel Nederland en België. Hiervoor maken wij gebruik van een HACCP goedgekeurde vrieswagen, of de bestelling wordt geleverd door onze logistieke partner. Ook zij rijden met goedgekeurde vrieswagens door het hele land.

Nederland wordt geleverd van woensdag t/m zaterdag
België wordt geleverd op woensdag en donderdag.

Natuurlijk kunt u ook kiezen voor enkel droge of houdbare producten, welke wij via dagelijks via de post verzenden.

Rond 21:00 (of eerder als wij zelf plannen), de avond voor levering, ontvangt u een bericht met een planning in een tijdvak van 3 uur. Op de dag van levering kunt u de chauffeur volgen via een link in de email die de avond ervoor is verstuurd. Mocht er logistiek wat tegen zitten onderweg, dan zal het tijdsblok ook automatisch opschuiven. 30-60 minuten voor bezorging, krijgt u nog een sms dat de chauffeur er aan komt. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. 

Houd er wel rekening mee dat u thuis bent om uw pakket te ontvangen. Mocht u niet thuis zijn, dan neemt de chauffeur contact met u op. U kunt dan eventueel afspreken dat hij het ergens neer zet, of bij de buren afgeeft. Let er wel op dat dit op eigen risico is, en wij niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor vermissing of ontdooien van deze bestelling.

Mocht u tijdens het moment van leveren niet thuis zijn, en geen afspraak kunnen maken met de chauffeur? Dan neemt de chauffeur het pakket mee en komt het de volgende dag (of een dag naar keuze) nogmaals aanbieden. Helaas zijn we dan genoodzaakt om nogmaals de bezorgkosten aan u door te rekenen.

Afhalen

Wij beschikken over een locatie om de bestelling af te halen of om gezellig te komen winkelen. U kiest zelf een afhaalmoment, maar het kan zijn dat uw bestelling al eerder klaar staat. U ontvangt dan vanzelf een statusupdate.

Onze locatie bevindt zich op:
Oost buurtstraat 6F
2841XN Moordrecht

Let op! Dit is alleen het afhaaladres, dus geen postadres.
En uiteraard zijn honden van harte welkom, maar wel aangelijnd!

Openingstijden:

  • Maandag zijn wij gesloten
  • Dinsdag: 11:00 – 17:30
  • Woensdag: 11:00 – 17:30
  • Donderdag: 11:00 – 17:30
  • Vrijdag: 11:00 – 17:30
  • Zaterdag: 11:00 – 14:00
  • Zondag zijn wij gesloten

Ruilen en retourneren

Diepvriesproducten zijn bederfelijk en worden in bevroren toestand geleverd. Hierdoor is het niet mogelijk om producten terug te sturen, terug te brengen of te ruilen. Wij kunnen namelijk niet garanderen dat de producten goed bewaard zijn na ontvangst. Het is dan ook heel belangrijk dat de producten zo snel mogelijk na ontvangst in de diepvries worden gelegd. Doordat u zelf aan kunt geven op welke dag u de bestelling wilt ontvangen, dient u ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is om de bestelling aan te pakken. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, neem dan direct contact op (inclusief beeldmateriaal) via info@ekowolf.nl

Let op! Houdbare producten, brokken, snacks, supplementen en non-food kunnen wel geruild of geretourneerd worden. Vanwege het feit dat het hierin wel om bederfelijke producten gaat in veel gevallen, vragen we om binnen 7 dagen na ontvangst contact op te nemen om deze aan te melden als retour

Spaarpunten

U kunt in uw account sparen voor extra korting op uw (volgende) bestelling. Door een bestelling te plaatsen, spaart u automatisch mee met ons Ekopunten systeem. Aan ieder product zitten een aantal punten verbonden. Heeft u (meer dan) 100 punten in uw account? Dan kunt u deze inwisselen voor 1 euro korting (per 100 punten). Inwisselen kan via uw winkelwagen bij een nieuwe bestelling.

Er worden ook alleen punten berekend bij een online bestelling (ook wanneer u kiest voor afhalen). Wanneer u langs komt in de winkel zonder bestelling, dan kunnen wij geen spaarpunten aan uw (eventuele) account toevoegen. En wanneer een online betaling niet lukt door bijvoorbeeld storing, komen de punten na een uur weer terug in je account (de bestelling wordt na een uur automatisch geannuleerd). Je kunt ze dan weer opnieuw inzetten.