Freshbox

Hét abonnement op de voeding van uw (huis)dier. We nemen alle zorgen en planning uit handen, en maken een uitgebalanceerd menu op maat voor uw trouwe viervoeter.

U dient ten alle tijden eerst een uitgebreid consult aan te vragen via onze consult pagina. Op basis hiervan kunt u na het advies besluiten of u het daar bij wilt laten of een Freshbox abonnement af wilt sluiten. U betaald deze per maand. Minimaal dienen er 3 maanden afgenomen te worden, maar daarna is hij maandelijks opzegbaar. Het abonnement is voor onbepaalde tijd.

     
      Wat kunt u van ons verwachten?

  • Een vast levermoment, waarbij u de bezorgdag zelf kiest. Een week voor de geplande dag zetten wij uw bestelling klaar, zodat u rustig de tijd heeft om deze af te ronden.
  • Op basis van uw consult en eventuele wensen zetten wij iedere levering een menu op maat voor u klaar. Vol variatie, maar vooral gefocust op complete voeding zonder tekorten.
  • Per dossier kunnen wij 2 dieren in behandeling nemen. Bij meerdere dieren met dezelfde behoeftes, zonder klachten, kunnen wij deze vaak wel meenemen. Neem bij twijfel contact met ons op.

 


      Kosten

  • De kosten bestaan uit een eenmalig consult, de producten, abonnementskosten en eventuele bezorgkosten
  • Eenmalige consultkosten (aanmaken dossier en uitgebreide menu-analyse + uitwerking): €69,95
  • Abonnementskosten: €8,50 per maand.
  • Wanneer u al een uitgebreid consult bij ons heeft afgenomen, en binnen 7 dagen besluit om een Freshbox abonnement af te sluiten, betaald u géén extra consultkosten.
  • Voor een tweede hond in hetzelfde dossier betaald u geen extra kosten.

 

Betaling

Het uitgebreide consult betaalt u direct bij de aanvraag. Mocht u daarna besluiten dat u het Freshbox abonnement in wilt zetten, dan zullen wij bij iedere maandelijkse bestelling de abonnementskosten van €8.50 aan de bestelling toevoegen. 

U kunt de abonnementskosten zien als maandelijkse administratiekosten. Voor deze 8.50 per maand staan wij voor u klaar met onze adviezen en verwerking van de bestelling binnen het abonnement. 5 dagen per week kunt u van ons snel antwoord verwachten op eventuele vragen, en in het weekend reageren wij bij spoed ook zo snel mogelijk. 

Bestelprocedure

Wij zullen iedere maand, of iedere 2 maanden (of 2 weken) een moment inplannen om de bestelling klaar te zetten in uw account. Dit zal ongeveer een week voor geplande levering plaats vinden. Het enige wat u nog hoeft te doen is inloggen, betalen en that’s it. Wij doen de rest. Wij sturen hiervoor altijd een mail of bericht, zodat u weet wat u moet doen zodra wij de bestelling hebben ingevoerd.

Heeft u nog vragen vooraf? Stel deze gerust via onze Whatsapp klantenservice (0650871540) of mail deze naar consult@ekowolf.nl

Tijdelijke aanpassing met betrekking tot het fysiek winkelen en het afhalen van bestellingen.

Tijdelijk zijn wij door privé omstandigheden alleen geopend op afspraak om bestellingen op te halen. Via info@ekowolf.nl of via ons WhatsApp nummer 0650871540 kan hiervoor een afspraak ingepland worden. Ook om in de winkel langs te komen zonder bestelling, kunt u contact opnemen.

Qua het bezorgen veranderd er niets. U kiest zelf de bezorgdag, en wij regelen de rest!

Bij voorbaat dank voor het begrip.