Hét abonnement op de voeding van uw (huis)dier. We nemen alle zorgen en planning uit handen, en maken een uitgebalanceerd menu op maat voor uw trouwe viervoeter.
Wat kunt u van ons verwachten?
-
- Een vast levermoment (bijvoorbeeld iedere vierde week van de maand) waarbij u de bezorgdag zelf kiest. In een tijdvak van 2 uur weet u wanneer onze chauffeur voor de deur staat.
-
- U ontvangt een uitgebreid consult en op basis hiervan zullen wij maandelijks een menu samenstellen die op maat gemaakt is voor jouw dier. Een week voor de geplande levering zetten wij een bestelling klaar in uw account. Het enige wat u nog zelf hoeft te doen is inloggen en betalen. De rest regelen wij.
-
- Een uitgebalanceerd menu. Op basis van het ingevulde dossier en eventuele aanvullende vragen stellen wij iedere levering een menu op maat samen. Dit menu bevat dus genoeg variatie, alle benodigde vitamines en uw dier komt niets te kort. Bij lastige problemen schakelen wij de hulp in van dierenartsen en therapeuten waarmee wij samen werken.
* Gaat u op vakantie, wilt u een levering wijzigen of een menu aangepast hebben? Geef dit dan minstens 2 weken voor de geplande levering aan ons door. Dit in verband met het maken van de planning en het invoeren van de bestelling welke ingepland staat. Dit geldt ook voor het schriftelijk opzeggen van het abonnement.
Kosten
Wij besteden alle aandacht aan het samenstellen van een goed uitgebalanceerd menu. Met een uitgebreide kennis, en een team van specialisten waarmee we samen werken, komen we altijd tot een mooi geheel. Uw kostenplaatje bestaat uit de producten, eenmalige consultkosten, de abonnementskosten en eventueel de bezorgkosten.
Een verwachte prijs is voor ons lastig in te schatten. Iedere hond is uniek, en heeft zijn eigen behoefte. Een pup eet in verhouding meer dan een volwassen hond, en de ene kat heeft andere toevoegingen nodig dan de andere kat. We rekenen nooit meer kosten dan nodig, en geven in het dossier ook vaak alternatieven voor een ander budget.
Hieronder vind u de vaste kosten per abonnement.
-
- Eenmalige consultkosten (aanmaken dossier en uitgebreide menuanalyse + uitwerking): €54.50
-
- Abonnementskosten: €8.50 per maand
Deze bedragen zijn exclusief de producten en bezorgkosten.
Per dossier kunnen wij 2 verschillende dieren behandelen. Wanneer u meerdere dieren heeft, die vrijwel hetzelfde eten of die we gelijk kunnen behandelen, dan kan dit er vaak ook bij. Neem voor de zekerheid bij twijfel even contact met ons op.
* U dient ten alle tijden eerst een uitgebreid consult aan te vragen via onze consult pagina. Op basis hiervan kunt u na het advies besluiten of u het daar bij wilt laten of een Freshbox abonnement af wilt sluiten. U betaald deze per maand. Minimaal dienen er 3 maanden afgenomen te worden, maar daarna is hij maandelijks opzegbaar. Het abonnement is voor onbepaalde tijd.
* Heeft u een lopend Freshbox abonnement, en moeten wij halverwege de looptijd het menu aanpassen (gedeeltelijk of volledig) door bijvoorbeeld medische uitslagen, dan steken wij hier opnieuw veel tijd in, waardoor wij genoodzaakt zijn om opnieuw kosten te rekenen. Het gaat hierbij dan niet om een aanpassing van hoeveelheid (dier is te dik en moet 100 gram minder eten), maar echt om een aanpassing in suppletie of voeding (van rauw naar gekookt bijvoorbeeld). Wij rekenen hiervoor het tarief van een basis consult (27.25).
Betaling
Het uitgebreide consult betaalt u direct bij de aanvraag. Mocht u daarna besluiten dat u het Freshbox abonnement in wilt zetten, dan zullen wij bij iedere maandelijkse bestelling de abonnementskosten van €8.50 aan de bestelling toevoegen.
U kunt de abonnementskosten zien als maandelijkse administratiekosten. Voor deze 8.50 per maand staan wij voor u klaar met onze adviezen en verwerking van de bestelling binnen het abonnement. 5 dagen per week kunt u van ons snel antwoord verwachten op eventuele vragen, en in het weekend reageren wij bij spoed ook zo snel mogelijk.
Bestelprocedure
Wij zullen iedere maand, of iedere 2 maanden (of 2 weken) een digitale afspraak met u maken om de komende bestelling in te kunnen voeren. Deze afspraak zal een week voor levering plaats vinden. Aan het einde van deze afspraak zal er in uw freshbox account een bestelling klaarstaan die wij hebben ingevoerd. Het enige wat u nog hoeft te doen is inloggen, betalen en that’s it. Wij doen de rest. Wij sturen hiervoor altijd een mail of bericht, zodat u weet wat u moet doen zodra wij de bestelling hebben ingevoerd.
*Wij hebben vrijwel altijd binnen een week een dossier van het uitgebreide consult voor u klaar staan. Heeft u geen antwoord ontvangen? Stuur dan even een bericht/mail. Het kan zijn dat jouw aanvraag misschien ergens verloren is gegaan.
Heeft u nog vragen vooraf? Stel deze gerust via onze Whatsapp klantenservice (0650871540) of mail deze naar consult@ekowolf.nl